خبر جنجالی که حذف شد >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

جلیلی همان حلقه گمشده ماجراست که قرارست احمدی نژاد و مشایی و خیلی های دیگر با به سرکار آمدن اش بهار را پایدار نگه دارند.

288806_396

سایت جوان آنلاین به نقل از رسانه ای دیگر خبری را با عنوان «پشت پرده سکوت احمدی نژاد در برابر رد صلاحیت مشایی» چیست را منتشر و بعد از مدتی از روی خروجی خود حذف کرد.

متن این خبر بدین شرح است:
 
زمانی که چند سال پیش، دکتر احمدی نژاد زمزمه های آوردن مشایی در جرگه دولتی ها را در سر می پروراند هیچکس، حتی شاید بیشتر نزدیکان شان هم به این فکر نمی کردند که اسفندیار رحیم مشایی یک عنصر حواس پرت کن و فرعی می باشد. احمدی نژاد این روزها نه تنها به رد صلاحیت مشایی اعتراض نمی کند بلکه با خیالی آسوده منتظر انتخابات ۹۲ نشسته است.
 
به گزارش رویداد ، نکته خیلی ریز و ظریفی در اتفاقات چند ماه اخیر و حتی چند سال اخیر وجود دارد و آن این که افرادی مثل قالیباف که واقعا فکر کاندیداتوری و ریاست جمهوری را در سرمی پروراندند در تمامی شهرها ستادهای فعال ایجاد نمودند و حتی در بخش های تابعه شهرستان ها آدم هایی را داشتند که برنامه هایشان را کم کم آن جا پیاده کنند. ولی افرادی مثل هاشمی و مشایی نه تنها قصد ریاست جمهوری نداشتند بلکه در لحظات پایانی ثبت نام نامزدها موجب پرشورتر شدن انتخابات هم شدند.
 
مشایی در ماه های آتی بیشترین فشارها را از احزاب و جناح های مختلف و حتی توده مردم تحمل نمود. حتی در ماجرای ۱۱ روز خانه نشینی رئیس جمهور، رکن اصلی ماجرا بوده و همیشه حاشیه ساز دولت بوده است.
 
عده ای می گفتند امکان ندارد مشایی رد صلاحیت شود و احمدی نژاد آرام بنشیند. رسانه های بیگانه از استعفای احمدی نژاد و عزل وزیر کشور رو نمایی می کردند و سعی داشتند انتخابات ۹۲ را به نوع دیگری به انزوا بکشانند.
 
حال چندین روز از اعلام نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت ها می گذرد و نه مشایی و نه هاشمی، هیچکدام احراز صلاحیت نشده اند. هاشمی بعلت کهولت سن و دیگری بعلت همان حاشیه هایی که گویی با آگاهی و برنامه قبلی درست می کرده است.
 
حال با خود نمی گویید در شرایطی که مشایی رد صلاحیت شده است و چند نفری هم مثل جوانفکر و رحیمی هم که کاندیدا شده بودند انصراف دادند، تکلیف کاندیدای دولتی ها چه می شود؟ اگر دولت دیگر کاندیدایی ندارد و مشایی هم که رد صلاحیت شده است و با آن همه « مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی » گفتن ها چه شده است که به یکباره همه دولتی ها و در راس آنان رئیس جمهور کناری نشسته و صدایی هم از او نمی شنویم؟؟؟
 
رونمایی از سعید جلیلی ۹۲، احمدی نژاد ۸۴
سعید جلیلی شخصیتی است که تا ماه های اخیر حتی ماجرای کاندیداتوری اش آنقدرها هم جدی نبود. در صورتی که از زمانی که کاندیدا شده است تبدیل به یکی از قطب های انتخابات شده است. این روزها صحبت از دو قطبی شدن سعید جلیلی و قالیباف زده می شود. تشکیلات متعددی از جلیلی حمایت می کنند و تقریبا یکی از افرادی است که احتمالا در مناظرات هم چالش های فراوانی پیش روی دیگر کاندیداها خلق خواهد کرد.
 
سعید جلیلی اما نسخه دیگری از احمدی نژاد ۸۴ است و به نظر می رسد با یک تدبیر بی نقص و برنامه ریزی شده برای چنین روزهایی آماده شده است. مشایی هیچ وقت ستاد انتخاباتی بنا نهاد و قرار هم نبود چنین کاری انجام دهد. احمدی نژاد روزهای گذشته خبر از تداوم بهار می دهد و می گوید که این تازه ابتدای راه بهار است و این بهار پایدار خواهد بود و این پایداری را احتمالا جبهه پایداری رقم می زند.
 
آری ، می خواهیم دقیقا بگوییم که سعید جلیلی همان حلقه گمشده ماجراست که قرارست احمدی نژاد و مشایی و خیلی های دیگر با به سرکار آمدن اش بهار را پایدار نگه دارند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 7299
بازدید کل : 138883
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1